Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need 3rd Driver
#1
Hi,

I am a driver and team owner in the Bskilled By Portugal Networks Championship,

I need a driver to race @ Donington on the 20th of July becuase my 2nd driver is working again and cant be there to race and you need 2 drivers in 1 team to start a race,

So if you want to be my 3rd driver or if you would just like to race in one race then i would be very happy,As long as you can race clean and for 90minutes then thats ok,i dont care how fast you are that does not matter(but i would like someone fast:cheesy:)

If your intrested then email me or add me to msn and i will give you all the details,rules,files and other info,

Thank you

Damian

bdwh23@hotmail.com
Reply
#2
Eu falei com este nosso amigo e ele precisa de alguem para conduzir o 2º carro em donington. O pessoal que corre no bskilled pode dar-lhe uma ajudinha :bigsmile: .. não podem é tramar-me os 10 pontos :12:
Reply
#3
Boas!

Qual é o carro que a equipa utiliza? Saleen?

Estou com saudades de dar umas voltinhas de GT! Se ainda precisarem digam alguma coisa!

Abraços!...
Reply
#4
eu vou falar com ele Pedro :)
Reply
#5
Oi Marco!

Eu já falei com ele plo msn e tá tudo combinado. Agora relativamente ao site como é? Tenho de me registar no Portugal Networks? Será que não dá pra correr com o Login do Damian? Eu preferia, era mais fácil e se calhar evitavam-se conflitos com o meu profile do bskilled.

Abraços!...
Reply
#6
nao tens problemas pq sao campeonatos separados ;)
é que ao usares o login do damian ias ter de ter um profile novo no gtr.

basta registares o carro, etc etc etc no PortugalNetworks e o Damian convidar-te para a equipa.
basicamente o processo normal ;)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)