![]() |
|
It pays to Win - Printable Version +- SimRacing Portugal Forum (https://www.simracingportugal.net/forum) +-- Forum: Simuladores (https://www.simracingportugal.net/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: iRacing (https://www.simracingportugal.net/forum/forumdisplay.php?fid=26) +--- Thread: It pays to Win (/showthread.php?tid=159) |
It pays to Win - RicGom - 15-11-2008 " November 14,2008 - Prize Payout Program and First Win Awards We thought about hiring a cheesy game-show host to help us announce the new iRacing Prize Payout Program, imagining some hair-sprayed, leisure-suit-clad character from 1970s daytime television exclaiming: Its a brand new car! to the applause of the studio audience and everyone playing along at home. For some reason, that idea didnt win unanimous approval here at iRacing HQ. Nevertheless, as of now, iRacers are running for more than just bragging rights, and champions can, in fact, win a brand new car. Okay, so were not actually planning on shipping out several hundred new Pontiac Solstices. But 2008 Season 4 Championship winners, including titlists in every non-Rookie series and every Division, will earn $15 in iRacing Credits enough to add any one of our racing vehicles to your collection. The details of the program are as follows: At the conclusion of this season, Overall and Divisional Race Champions from each series except Rookie and Advanced Rookie series will receive $15 dollars in iRacing Credits, while second and third place finishers will receive credits worth $10 and $5 each, respectively. Meanwhile, 2008 Season 4 Time Trial Champions (overall and in each division) in each series except Rookie and Advanced Rookie series will receive $10 in iRacing Credits. Rookie license holders with a 4.0 or higher Safety Rating who race up in Class D series are eligible for prizes, and all drivers can win multiple awards, both within a single series (such as a driver who takes second overall and wins his or her division in the same series) and across multiple series. Rookie and Advanced Rookie series have been excluded from the program to maintain their educational emphasis. In total, iRacing will be awarding more than $4,000 in credits as part of the prize payout program this season. While adding some excitement to the competition side of our service, the new awards program is also intended as a test in preparation for an iRacing Pro Series, which has been the subject of much discussion in the forums and is scheduled to launch in 2009. In addition to winning iRacing Credits, top-finishing iRacers will again receive award certificates commemorating their season-long individual and club performances, as was the case last season. And a new certificate is being added to the iRacing Recognition Program: the First Win Award. Well be keeping track of all race results and creating awards for any member who scores his or her first win. All iRacing members including Rookies are eligible. Drivers can earn a maximum of two First Win Awards, one for each category, Oval and Road. If youre already a race winner and wish to receive your pdf award, please email us at Awards@iRacing.com. Well be happy to confirm the details of your victory and commemorate it with a customized certificate." It pays to Win - Antonio Sousa - 15-11-2008 Tanto dólar prá frente e pra trás... é só numeros, ainda bem que não sou banqueiro ( e daí , até era fixe, trabalhava no PBN ...):euro: Dólar por isto, dólar por aquilo, mesmo á Americana. Depois queixam-se de recessões.:greedy: It pays to Win - RicGom - 16-11-2008 Os Norte-Americanos são um bocado assim. Os tugas são mais : "Mesquinhez por isto, mesquinhez por aquilo. Depois queixam-se que não criam riqueza." It pays to Win - Antonio Sousa - 16-11-2008 Devias falar com o Belmiro de Azevedo acerca de mesquinhez porque ele tem umas coisas interessantes a dizer acerca disso.:rtfm: Os dólares Americanos deu no que deu, a maior Recessão do Mundo de sempre. Eu sou mais tipo Tuga mesmo, mesquinho e nao me deixo levar por tanto numero bonito. It pays to Win - J.Oliveira - 16-11-2008 ArrayOs Norte-Americanos são um bocado assim. Os tugas são mais : "Mesquinhez por isto, mesquinhez por aquilo. Depois queixam-se que não criam riqueza."[/quote] Não é por nada, mas quando os Americanos forem exemplo para alguém....:wondering: It pays to Win - RicGom - 16-11-2008 ArrayDevias falar com o Belmiro de Azevedo acerca de mesquinhez porque ele tem umas coisas interessantes a dizer acerca disso.:rtfm: Os dólares Americanos deu no que deu, a maior Recessão do Mundo de sempre. Eu sou mais tipo Tuga mesmo, mesquinho e nao me deixo levar por tanto numero bonito.[/quote] Dá para notar !! E deves ser dos poucos felizardos que vivem de ar e vento .... números para quê ? It pays to Win - RicGom - 16-11-2008 ArrayNão é por nada, mas quando os Americanos forem exemplo para alguém....:wondering:[/quote] Os Americanos podem e devem ser utilizados como exemplo, para o bem e para o mal. O número de Prémios Nobel é um bom exemplo, maus exemplos .... não faltam. It pays to Win - Luis Nabais - 16-11-2008 ArrayOs Americanos podem e devem ser utilizados como exemplo, para o bem e para o mal. O número de Prémios Nobel é um bom exemplo, maus exemplos .... não faltam.[/quote] Prémios Nobel? Nós (portugueses) temos o de espertez (um país em que se pode não trabalhar e viver de subsídios durante anos diz tudo...), de mesquinhice (não preciso de justificar), entre outros... Nós é que somos bom exemplo de prémios Nobel lá fora :cheesy::biggrinbandit: It pays to Win - Antonio Sousa - 17-11-2008 ArrayDá para notar !! E deves ser dos poucos felizardos que vivem de ar e vento .... números para quê ?[/quote] O Belmiro de Azevedo "Felizardo"? AHHHHHHHH.......é esse o nome que dás a um grande empresário, um felizardo tipo Totoloto....pois. E deverias saber melhor do que estas a falar. Se calhar tens um carro melhor que o dele ( olha que tens). Ele não anda a esbanjar dolares. Estás a começar mal. Tanto dólar , tanto numero para um simulador? eu com custo zero, ando em milhoes de modsT It pays to Win - Francisco Costa - 17-11-2008 Achei interessante a noticia :) É mais um incentivo para as corridas hehe, estou curioso para ver como vai sair a Pro-series para o ano. Quanto aos dólares para trás e para a frente, e os "milhares de mods free", há coisas que se pagam Antonio. Se eu por acaso for um gajo com jeito para modelação 3D, desenho-te um Skip Barber 2000, meto uns numeros manhosos num .ini qualquer e lanço-o gratuitamente para o rFactor. Sem nunca conduzir um, e com 'simulation data' altamente duvidosos. Tu vais-me gozar a dizer que eu pago para jogar num Skip Barber enquanto tu jogas à borla no teu rFactor (r de 'Real'!). O que é perfeitamente válido. Conheço muita gente feliz com o Need For Speed. Cada macaco no seu galho. "You get what you paid for". |